Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

Χριστουγεννιάτικης ιστορίας....συνέχεια

Συνεχίζω για λίγο τη χθεσινή μου περιγραφή από εκείνο το τουρνουά που μας επιφύλασσε μια "Αθάνατη παρτίδα" -Καμία σχέση με την κανονική βέβαια..... Θέλοντας εγώ να συνεχίσω την κουβέντα γύρω από όμορφες θέσεις, θυσίες, ξαφνιάσματα, εναλλαγές συναισθημάτων πάνω από τη σκακιέρα κ.λ.π παρουσίασα στην εκλεκτή ομήγυρη μια ανάλογη θέση. Δεν πρόκειται να την βρείτε τους λέω σε καμία σκακιστική στήλη η πολύ περισσότερο σε κανένα chess web site. Απλά προέκυψε από την ανάλυση που έκανα σε κάποια παλιότερη παρτίδα μου. Μου άρεσε ως συνέχεια και σήμερα σας την παρουσιάζω εξ αφορμής της ωραίας Χριστουγεννιάτικης παρτίδα που παίχτηκε... Στρωθήκαμε όλοι γύρω από την μεγάλη ξύλινη σκακιέρα μου και τους έστησα την θέση....

Θέση ανάλυσης... μετά από 1.α4
Ο μαύρος εκμεταλλευόμενος την πλημμελή ανάπτυξη του λευκού τον ξαφνιάζει... Όλα αυτά πάντα στο πλαίσιο της ανάλυσης που εκανα....
Οι φίλοι στρώθηκαν όλοι γύρω από την σκακιέρα και άρχισαν να σκέφτονται...

Αναζήτηση ιστολογίου

Επισκέπτες

Lawyers