Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Μια άγνωστη παρτίδα....!

Η θέση που παρουσιάζουμε σήμερα δεν προέρχεται από κάποια παρτίδα που έχει παιχτεί σε κάποιο μεγάλο τουρνουά από κάποιους μεγάλους παίκτες. Μέχρι την στιγμή που την δημοσιεύω δεν την γνωρίζει κανείς παρά μόνο εγώ. Είναι η πρώτη φορά που δημοσιεύεται. Δεν υπάρχει σε κανένα σκακιστικό site ή blog. Αυτό που την κάνει ενδιαφέρουσα είναι απλά η ωραία συνέχεια που επέλεξε ο αντίπαλος μου. Αν και με νίκησε, με μεγάλη χαρά μου την δημοσιεύω γιατί πραγματικά μου έδωσε πολύ μεγάλη χαρά.
Αυτός δεν κατάλαβε τίποτα!! Αν και πιθανότατα θα ένιωθε πολύ χαρά για την ήσυχη αλλά και όμορφη κίνησή του!! Δεν ένιωσε όμως κάτι τέτοιο... Κρίμα. Άψυχος, Ακριβής, Ψυχρός εκτελεστής... Ο Υπολογιστής μου!!!
Παρ' όλα αυτά τίποτα δεν μας εμποδίζει από τον να θαυμάσουμε την όμορφη συνέχειά του...!!!

Παρτίδα με τον υπολογιστή μου
Υπολογιστής (λευκά)

Θέση μετά από 1.Αζ2-ε3!
Μια ήσυχη κίνηση. Ο λευκός θυσιάζει τον ίππο του στο δ5...Αν μη τι άλλο μπερδεύει αφάνταστα τον αντίπαλό του. Ποια συνέχεια έχει δει; Δύσκολη... ωραία όμως. Υπολογιστής είναι αυτός!!!

(Δυστυχώς δεν μπόρεσα να φυλάξω τις προηγούμενες κινήσεις της παρτίδας...
Η συνέχεια σε επόμενη δημοσίευση!)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο για το ωραίο σας blog

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία θέση!!!

barbis είπε...

Συγχαρητήρια για το blog σου.Ποιο σκακιστικό πρόγραμμα έκανε αυτή την ωραία θυσία;

BLOGER είπε...

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία μας.
Το πρόγραμμα είναι το Fritz11.Θα δημοσιευτούν και άλλες στην συνέχεια.
Και πάλι σε ευχαριστώ.
Bloger

Αναζήτηση ιστολογίου

Επισκέπτες

Lawyers