Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Μια συνέχεια που με προβλημάτισε!!!

Πολλές φορές θα σας έχει τύχει, επειδή δεν υπάρχει αντίπαλος για να παίξτε να καταφεύγετε στην λύση του σκακιστικού προγράμματος. Ναι ξέρω τι θα μου πείτε... πως είναι άψυχο, ανέκφραστο, δεν μπορείτε να επικοινωνήστε, είναι αλάνθαστο, ότι καλύτερα να παίξω με κάποιον μέσω διαδικτύου... (που και αυτός δεν ξέρουμε αν θα χρησιμοποιεί μηχανή...) κ.ο.κ. και πολλά τέτοια . Όμως και το πρόγραμμα έχει την χάρη του. Σήμερα θα σας περιγράψω μια προσωπική μου εμπειρία.
Στη λύση αυτή -του σκακιστικού προγράμματος- κατέφυγα και εγώ κάποια στιγμή που δεν έβρισκα αντίπαλο. Προσπάθησα, το πάλεψα, -όχι να κερδίσω- απλά να πέσω ηρωικά μαχόμενος,αξιοπρεπώς. Δεν σας το κρύβω πήρα και κινήσεις πίσω...Δεν με ενδιέφερε να κερδίσω. Δεν είμαι τόσο καλός. Ενώ πάλευα, σε έναν άνισο αγώνα, με νύχια και με δόντια φτάσαμε στη θέση του διαγράμματος. Ο αντίπαλος μου με ξάφνιασε... Θέλω την γνώμη σας για το πως έπρεπε να συνεχίσω μετά τις κινήσει φορσέ... Τι προσπάθησε να κερδίσει από αυτή την συνέχεια ο υπολογιστής μου;
Η γνώμες δεν θα μείνουν στη φόρμα σχολίων, θα αναρτηθούν σε μελλοντική δημοσίευση του blogΔεν θα ήθελα να μου πείτε τι λέει το δικός σας σκακιστικό πρόγραμμα, αλλά εσείς... Αυτό που κάνω και εγώ...

Παρτίδα με τον υπολογιστή μου

Ο Fritz 11 συνέχισε 1...Π:γ5!
Πως άραγε έχει εκτιμήσει την θέση ο Fritz11; Τι έχει σκεφτεί;

Αναζήτηση ιστολογίου

Επισκέπτες

Lawyers